Avtor/Urednik     Novak, Anja; Založnik, Anja; Skela-Savič, Brigita
Naslov     Zadovoljstvo diplomiranih medicinskih sester s kliničnim mentorstvom v Splošni bolnišnici Jesenice
Tip     članek
Vir     In: Zdravstvene stroke in njihov odziv na zdravstvene potrebe družbe: na dokazih podprto in usklajeno delovanje : zbornik predavanj z recenzijo, Bled, 11.-12. junij 2015 : = Proceedings of lectures with peer review, 11th - 12th June 2015, Bled Jesenice : Fakulteta za zdravstvo
Leto izdaje     2015
Obseg     str. 265-273
Jezik     slv
Abstrakt     Teoretična izhodišča: Klinično usposabljanje je pomemben element pri izobraževanju študentov zdravstvene nege, pri čemer pomemben del predstavljajo klinični mentorji, ki vplivajo na profesionalno in osebno rast študentov. Pomembno, za kvalitetno delo z študenti je tudi zadovoljstvo diplomiranih medicinskih sester, ki na poti k osvojitvi znanj iz kliničnega okolja spremljajo študenta. Metoda: Podatki so bili izbrani s pomočjo strukturiranega vprašalnika, kateri je bil razdeljen med diplomirane medicinske sestre zaposlene v Splošni bolnišnici Jesenice, katere se pri svojem delu srečujejo s študenti zdravstvene nege. Podatki so bili obdelani v programu SPSS 20.0. Rezultati: Iz rezultatov raziskave ugotovimo, da je zadovoljstvo diplomiranih medicinskih sester v Splošni bolnišnici Jesenice povezano z odnosom študentov do klinične prakse, s podporo organizacije in usposobljenostjo medicinskih sester, ni pa povezano z obremenitvijo na delovnem mesto in z usposobljenostjo študentov. Razprava: Diplomirane medicinske sestre so na srednji stopnji zadovoljstva s kliničnim mentorstvom, izboljšave pa vidimo predvsem na področju podpore organizacije in ustreznega izobraževanja za medicinske sestre, katere delajo s študenti.Theoretical basis: Clinical work experience is an important part of nursing studies, where an important part is played by clinical mentors, who effect the student's professional and personal growth. What is also important for quality work with students is the satisfaction of nurses, who are there with the student gathering knowledge of a clinical environment. Methods: The data were collected through a structured questionnaire, filled in by nurses working in General Hospital Jesenice who meet students of nursing at their work. The data were analysed with SPSS 20.0 programme. Results: The results of the study show us that the satisfaction of graduated nurses at General Hospital Jesenice is associated with the students' attitude to clinical work experience, to the hospital's support and to the nurse's qualification, but not to pressure at work and to student's qualification. Discussion: Nurses are at a mid-level of contentment with clinical mentoring. Possible improvements of it are seen in the area of the organizational support and appropriate education for nurses who work with students.
Proste vsebinske oznake     organizacija javnega zdravstva
medicinske sestre
permanentno izobraževanje