Avtor/Urednik | Skinder-Savić, Katja; Kaučič, Boris Miha | |
Naslov | Evalvacija kabinetnih vaj pri predmetu Zdravstvene nega otroka in mladostnika s strani študentov Visoke šole za zdravstveno nego Jesenice | |
Prevedeni naslov | Evaluation of laboratory work as part of the subject Pediatric and adolescent nursing by the students of the College of nursing | |
Tip | članek | |
Vir | Obz Zdrav Nege | |
Vol. in št. | Letnik 44, št. 4 | |
Leto izdaje | 2010 | |
Obseg | str. 231-7 | |
Jezik | slo | |
Izvleček | Izhodišča: Primeri dobrih praks v evropskem prostoru kažejo, da učenje skozi simulirane pogoje omogoča dobro pripravo na delo v kliničnem okolju. Slednje potrjujejo tudi opravljene raziskave, ki navajajo, da s tovrstnim pristopom naraste študentovo samozaupanje pred pričetkom dela s pacientom. Namen raziskave je bil ugotoviti kakovost izvajanja kabinetnih vaj. Postavljena je bila hipoteza, da je aktivno sodelovanje študentov s predlogi povezano s pozitivnim odnosom visokošolskega učitelja do predlogov študentov in z zadovoljstvom študentov z izvedbo kabinetnih vaj. Metode: V raziskavi je sodelovalo 47 od 48 rednih in 27 od 34 izrednih študentov drugega letnika v študijskem letu 2008/2009, kar je predstavljalo 90,2 % realizacije vzorca. Uporabljen je bil kvantitativni raziskovalni pristop. Podatki so bili analizirani v statističnem programu SPSS 16.0. Rezultati: S faktorsko analizo so bile ugotovljene visoke uteži pri aktivnem sodelovanju študentov s predlogi (faktorska utež = 0,511), pri pozitivnem odnosu visokošolskega učitelja do predlogov študentov (faktorska utež = 0,985) in pri zadovoljstvu študentov z izvedbo kabinetnih vaj (faktorska utež = 0,426), medtem ko so pri drugem faktorju visoke uteži pri odnosu visokošolskega učitelja do študentov (faktorska utež = 0,579), podajanju študijskih vsebin (faktorska utež = 0,651) in zadovoljstvu študentov s pridobljenimi kompetencami (faktorska utež = 0,490). Razprava in zaključki: Aktivno sodelovanje študentov s predlogi je povezano s pozitivnim odnosom visokošolskega učitelja do predlogov študentov in z zadovoljstvom študentov z izvedbo kabinetnih vaj pri predmetu Zdravstvena nega otroka in mladostnika. Študenti zdravstvene nege so zadovoljni z izvedbo izobraževalnega procesa na kabinetnih vajah, če imajo možnost aktivno sodelovati, saj se z dajanjem predlogov spodbuja njihovo kritično razmišljanje. | |
Deskriptorji | PEDIATRIC NURSING EDUCATION, NURSING STUDENTS, NURSING PROBLEM-BASED LEARNING QUESTIONNAIRES |