Avtor/Urednik     Križmarić, Miljenko; Smonkar, Anemarija
Naslov     Prepoznavanje latentnih napak s simulacijami v kliničnem okolju - in situ simulacije
Prevedeni naslov     Identification of latent errors during simulation in the clinical settings - in situ simulations
Tip     članek
Vir     74232321
Leto izdaje     2013
Obseg     str. 133-136
Jezik     slv
Abstrakt     Izhodišča: Simulacije se v današnjem času uporabljajo za pridobivanje veščin ali za izobraževanje na področju zdravstvene nege. So ključno orodje v preverjanju različnih veščin na različnih področjih, brez možnosti, da bi škodovali bolniku. In situ simulacije so posebne simulacije, ki jih izvajamo v kliničnem okolju. Metode: Oktobra leta 2012 smo izvedli pilotsko študijo, v katero smo vključili 14 medicinskih sester iz oddelkov za krdiokirurgijo in ortopedijo. Izdelali smo scenarije za izobraževanje v kliničnem okolju, ki so vključevali redke situacije iz oživljanja. Z in situ simulacijami smo preverjali veščine udeležencev v kliničnem okolju. Rezultati: Podatki iz simulacij v kliničnem okolju nam lahko pomagajo pri identifikaciji latentnih napak. Ni bilo opaziti statističnih razlik glede posameznih aktivnosti med oddelkoma. Diskusija in zaključek: In situ simulacije izvajamo z namenom zagotavljanja varnosti bolnikov in prepoznavanja latentnih napak, ki skrite živijo v sistemu. Tak način usposabljanja nam daje priložnost, da se bolje spoznamo z opremo, s katero delamo.Introduction: Simulations are now in widespread use in nursing training or education and are a key tool for testing performance of a variety of skills under varying conditions without concern for harm to a patient. In situ simulations is a team-based training conducted in actual clinical environment. Methods: The authors conducted pilot trials of in situ simulated emergencies involving 14 nurses (two groups: cardiac surgical ward and orthopaedic ward) in October 2012. We create scenarios that simulate real clinical situations and teach valuable skills for rare clinical situations. In situ methodology was used to study participants performance. Results: Data from clinical in situ simulations can help identify and resolve latent errors in the clinical environment. We do not find any differences between the two groups. Discussion and conclusion: In-situ simulation can be conducted to improve patient safety and can identify latent threats. In situ training gives providers the opportunity for familiarizing themselves with medical instruments and equipment.
Proste vsebinske oznake     zdravstvena nega
in situ simulacije
latentne napake
izobraževanje
oživljanje