Avtor/Urednik | Bregant, Tina; Levstek, Tatjana | |
Naslov | Učenje matematike | |
Prevedeni naslov | Learning mathematic | |
Tip | članek | |
Vir | In: Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij : [zbornik referatov] : [conference proceedings] Polhov Gradec : Eduvision | |
Leto izdaje | 2013 | |
Obseg | str. 434-438 | |
Jezik | slv | |
Abstrakt | V članku predstavimo nekaj konceptov, ki pomagajo pri spoznavanju matematike že v predšolskem obdobju. Poznavanje količine je ključno za razumevanje abstraktnih matematičnih konceptov. Korakanje po taktu, ploskanje, učenje izštevank, spoznavanje, kdo je večji in kdo manjši, kdo ima več bonbonov, so različne modalnosti, ki vse označujejo količino. Za razumevanje matematike je zelo pomembno, da otroci v vrtcu razvrščajo kamenčke po velikosti, obliki, barvi; zbirajo različne odpadle listke; razvrščajo avtomobilčke v neskončne kolone in zbirajo nalepke. Prelivanje vode in gradnja peščenih gradov sta priljubljeni igri a sta več kot to. Sta tudi spoznavanje količin osnove matematike. | |
Proste vsebinske oznake | aproksimacija količine primerjanje preštevanje aritmetika matematične kompetence otroci |