Avtor/Urednik     Grabner, Nejc; Zafošnik, Uroš; Železnik, Danica
Naslov     Simulacije kot sodobna metoda izobraževanja za osvojitev znanj na področju nujne medicinske pomoči
Tip     monografija
Kraj izdaje     Slovenj Gradec
Založnik     [N. Grabner]
Leto izdaje     2014
Obseg     str. [V], 43, 2 str.
Jezik     slv
Abstrakt     Theoretical background: Modern learning methods are in getting more and more popular in Slovenia and abroad, although there is still room for improvements in Slovenia. In area of emergency medical help, modern methods of learning can be very helpful, because medical staff must know how to treat all conditions, even though the encounter them only a few times in their career. We gathered information on modern methods of learning such as virtual patient, standard patient, simulator for learning hand skills and patient simulator. We also introduced simulation center, that is specially designed for learning with simulations. We assumed that medical workers are be more pleased with modern learning methods, than the classical methods of learning. Method: We gathered information by using search engines and bases PubMed, ProQuest and Cobib.si. We also performed a research at University health college Slovenj Gradec, where 13 medial workers attended the research. We asked them which method of learning do they prefer. Results: After we analyzed the results of our research, we found out, that medical worker prefer modern learning methods over the classic learning methods, because they can be more active in learning process if we use modern learning methods. Discussion: Using modern learning methods can improve study results, as well as our treatment of the patient in clinical environment.Teoretična izhodišča: Sodobne metode učenja so v tujini in Sloveniji v polnem razmahu, vendar se to področje pri nas še vedno razvija počasneje kot v tujini. Na področju nujne medicinske pomoči so nam sodobne metode pridobivanja znanja še v posebno pomoč, saj moramo pri nudenju pomoči obvladati vse situacije, čeprav se z nekaterimi srečamo samo nekajkrat v svoji karieri. Raziskali smo sodobne metode učenja, kot so virtualni pacient, standardni pacient, simulator pacienta in simulator za pridobivanje ročnih spretnosti. Prav tako smo predstavili prostore, ki so namenjeni izvajanju simulacij, ki se imenujejo simulacijski centri. Domnevali smo, da so zdravstveni delavci veliko bolj zadovoljni s pridobivanjem znanja s pomočjo sodobnih metod učenja, kot pa s klasično metodo učenja. Metoda: Podatke smo zbirali s pomočjo iskalnikov in baz PubMed, Proquest in Cobib.si. Prav tako smo izvedli raziskavo, ki je potekala v prostorih Visoke šole za zdravstvene vede Slovenj Gradec, raziskave pa se je udelețilo trinajst slušateljev, pri katerih smo s pomočjo anketnih vprašalnikov ugotavljali, s katero metodo pridobivanja znanja so bolj zadovoljni. Rezultati: Po analizi izpolnjenih anketnih vprašalnikov smo ugotovili, da so slušatelji veliko bolj zadovoljni z uporabo sodobnih metod pridobivanja znanja, saj jim le-te omogočajo aktivnejše sodelovanje pri samem podajanju znanja, veliko lațje si zapomnijo podano snov, prav tako pa tak način podajanja znanja v njih stalno spodbuja radovednost. Razprava: Uporaba sodobnih metod podajanja snovi lahko pripomore k veliko kvalitetnejšim učnim uspehom, posledično pa tudi h kvalitetnejši obravnavi pacienta v kliničnem okolju.
Proste vsebinske oznake     nujna medicinska pomoč
temeljni postopki oživljanja
virtualni pacient
simulacije
izobraževanje
diplomske naloge