Avtor/Urednik     Dobnik, Mojca
Naslov     Analiza komunikacijskega udobja in motenj pri komunikaciji
Prevedeni naslov     The analysis of communication comfort and communication disorders
Tip     članek
Vir     In: Kakovost v zdravstveni in babiški negi - odgovorni, kompetentni in inovativni zaposleni: zbornik predavanj in posterjev 2. Znanstvenega simpozija z mednarodno udeležbo Maribor : Društvo medicinskih sester, babic in zdravstvenih tehnikov
Leto izdaje     2009
Obseg     str. 207-213
Jezik     slv
Abstrakt     Živimo v času vedno večjih in hitrejših sprememb, v katerem postaja za javne zavode in njihovo vodstvo vedno bolj pomembno kako učinkovito odgovoriti na vprašanje Kako ustrezno voditi in motivirati zaposlene ter kako uspešno medsebojno sodelovati? Sodobni trendi opozarjajo, da bomo v prihodnosti uspešni, če bo naše vodenje in sodelovanje zasnovano na zaupanju, spoštovanju,etiki, morali in zadoščanju zaposlenih po njihovem osebnem razvoju. Vsako organizacijo sestavljajo ljudje, ki med seboj komunicirajo, skušajo reševati skupne probleme in razreševati medsebojne konflikte. Komunikacija, problemi, konflikti so tako sestavni del vsake organizacije. Skoraj nemogoče si je predstavljati, da delujemo brez medsebojnega komuniciranja sodelavcev, brez skupnega reševanja kompleksnih problemov in reševanja konfliktov med tistimi, ki komunicirajo in rešujejo probleme.We live in a time of bigger and faster changes when it is getting more and more important for public institutions to efficiently answer the question Howcan we appropriately lead and motivate employees and cooperate successfully? Contemporary trends suggest that we will be successful in the future, if our leadership and cooperation are based on confidence, respect, ethics, morals and the sufficiency of personal growth and development of the employees. Every organization consists of people who communicate with each other, try to solve problems and mutual conflicts. Communication, problems and conflicts are therefore a part of every organization. It is almost impossible to imagine functioning without the mutual communication of employees, without mutually solving complex problems and disposing of conflicts among those who communicate and solve problems.
Deskriptorji     Nursing Staff, Hospital
Negovalno osebje, bolnišnično
Communication
Komunikacija
Nursing Care
Zdravstvena nega
Communication Disorders
Komunikacijske motnje
organization and administration
Upravljanje in vodenje