Avtor/Urednik     Frangež, Maja; Kamenik, Mirt
Naslov     Primerjava uspešnosti pouka temeljnih postopkov oživljanja na klasičen način in s pristopom štirih korakov pri študentih prvega letnika medicine
Tip     monografija
Kraj izdaje     Ljubljana
Založnik     [M. Frangež]
Leto izdaje     2016
Obseg     str. 50 f.
Jezik     slv
Deskriptorji     Medicina
Cardiopulmonary resuscitation
Cardiopulmonary resuscitation
Teaching
Education, medical, undergraduate
Students, medical
Kardiopulmonalno oživljanje
Kardiopulmonalno oživljanje
Poučevanje
Dodiplomsko medicinsko izobraževanje
Študenti medicine
Metodika poučevanja
Študenti medicine
Postopki oživljanja
Education
Methods
Methods
Methods
Izobraževanje
Metode
Metode
Metode
Proste vsebinske oznake     oživljanje
temeljni postopki
medicina
urgentna medicina
izobraževanje
študenti
Evropski svet za reanimacijo
smernice
učne metode
disertacije