Avtor/Urednik | Pihlar, Zdenka | |
Naslov | Delavnica: procesni model grafomotoričnih spretnosti | |
Prevedeni naslov | Workshop: process model for graphomotor skills | |
Tip | članek | |
Vir | In: Delovna terapija na pragu novega tisočletja. 10. letni posvet delovnoh terapevtov Slovenije; 1999 nov 24-26; Maribor. Ljubljana: Zbornica delovnih terapevtov Slovenije, | |
Leto izdaje | 1999 | |
Obseg | str. 97-9 | |
Jezik | slo | |
Abstrakt | Process model for graphomotoric skills mean integration of visuo-motor and fine coordination. This is reinforced by good proprioceptive memory and stereognosis in addition to visual and auditory recall. Postural control is necessary through dynamic sitting or standing. This will have a direct effect on fine motor skills. Graphomotor skills are activity which is based on integration of motor components, somatosensory components and perceptual components. The client with damage of CNS (central nervous system), has often problems with graphomotor skills. The aim of the workshop is: - to analize the process model for graphomotor skills, - functional assessment and treatment of the client. | |
Izvleček | Procesni model psihomotoričnih spretnosti predstavlja integracijo vidno-motoričnih in slušnih dražljajev z gorbimi motoričnimi spretnostmi in fino motorično koordinacijo. Podkrepljena je z dobrim proprioceptivnim spominom in stereognozijo, ter s sposobnostjo vidnega in slušnega priklica. Kontrola drže je nujno potrebna, kadar govorimo o dinamičnem sedenju in stoji. Od nje so odvisne fine motorične spretnosti. Grafomotorična spretnost pomeni aktivnost, ki bazira na integraciji motoričnih spretnosti, somatosenzoričnih in perceptivnih elementih. Oseba z okvaro osrednjega živčevja ima velikokrat težave na področju grafomotorike. Učna delavnica bo usmerjeva v: - analizo procesnega modela grafomotoričnih spretnosti, - funkcionalno oceno in obravnavo bolnika z okvaro OŽS (osrednjega živčevja). | |
Deskriptorji | OCCUPATIONAL THERAPY PSYCHOMOTOR PERFORMANCE NEUROPHYSIOLOGY CENTRAL NERVOUS SYSTEM |