Author/Editor     Brzulja, Alenka
Title     Sistem e-naročanja medicinskega materiala v zdravstvu
Type     članek
Source     Bilt Ekon Org Inf Zdrav
Vol. and No.     Letnik 24, št. 4
Publication year     2008
Volume     str. 157-9
Language     slo
Abstract     Johnson & Johnson sees e-commerce or "paperless" communication as a competitive advantage, resulting in improved service to our customers. Based on customers' feedback, we will upgrade already implemented e-ordering by further applications. The idea remains to provide a systematic approach, allowing add-on capacity, all with the goal of transparency and easing the processes for customers. Two e-ordering alternatives exist: internet connection and B2B or connection of two business information systems. Each alternative has its own advantages and the choice depends on how developed customer information system is and the amount of transactions we exchange. Today 60 clients are connected generating more than 25 % of our turnover. Thisclearly speaks for the value of benefits E - ordering offers: 24/7 availability, reduction of time, costs (30 % or more) and manual errors. Also it features on-line catalogue, prices, current stock levels, order status/history.
Summary     Podjetje Johnson & Johnson vidi e-poslovanje oz. "brezpapirno" poslovanje kot konkurenčno prednost, ki prispeva k izboljšanju storitve, ki jo nudi svojim kupcem. Poleg že uvedenega e-naročanja na osnovi povratnih informacij načrtujemo nove nadgradnje. Cilj ostaja sistematična rešitev, ki dovoljuje nadgradnjo, z željo po transparentnosti ter poenostavitvi obstoječega postopka. Obstajata dve možnosti e-naročanja: spletno naročanje in povezava dveh informacijskih sistemov, t.i. B2B . Prednosti in izbira sta odvisna od stopnje razvitosti sistema kupca in števila izmenjanih transakcij. Sistem e-naročanja smo vzpostavili s 60 strankami in prejeta elektronska naročila predstavljajo že več kot 25 % našega prometa. Menimo, da rezultati, predvsem pa zadovoljstvo kupcev, kažejo na prednosti e-naročanja: dostop 24 ur na dan in 7 dni v tednu, on-line vpogled v stanje zalog, cenik, stanje naročil, zmanjšanje števila telefonskih klicev nabavnih služb in s tem povezanih stroškov (zmanjšanje do 30 ali več % stroškov pri naročilu) , zmanjšanje napakob vnosu naročil.