Author/Editor     Fluher, Jure; Todorović, Tamara; Pivec, Nina; Zdravković, Marko; Bevc, Sebastjan
Title     Učenje kliničnih veščin: OSKI
Translated title     Clinical skills learning: OSCE
Type     članek
Source     In: Hojs R, Krajnc I, Pahor A, et al, editors. Zbornik predavanj in praktikum 23. srečanje internistov in zdravnikov dru inske medicine Iz prakse za prakso; 2012 maj 25-26; Maribor. Maribor: Univerzitetni klinični center,
Publication year     2012
Volume     str. 21-6
Language     slo
Abstract     Clinical skills represent an important part in the educational process of a modern medical student. Contemporary medical curricula are enforcing a system of training clinical skills on simulators (manikins) and the evaluation of the former through objective structured clinical examinations (OSCEs). In the article the authors define the characteristics of OSCE and present the beginnings of clinical skills training in the form of an elective course Selected topics and novelties in propedeutics which took place in the Simulation Centre of the Faculty of Medicine (University of Maribor). The authors also present the results of OSCEs and outline variuos research articles which were performed for the purpose of quality control.
Summary     Učenje kliničnih veščin je pomemben del izobraževanja študentov medicine. Zadnja leta se na tem področju uveljavlja učenje kliničnih veščin na simulatorjih, tako pridobljene veščine pa se preverjajo na objektivno strukturiranem kliničnem izpitu (OSKI), ki predstavlja sodoben način ocenjevanja kliničnih veščin. Avtorji v prispevku opredelijo značilnosti OSKI, predstavijo začetke učenja kliničnih veščin s področja interne medicine v Simulacijskem centru Medicinske fakultete Univerze v Mariboru v obliki izbirnega predmeta Izbrane vsebine in novosti v propedevtiki, podajo rezultate OSKI v našem okolju in orišejo raziskave, namenjene kontroli kvalitete dela pri izbirnem predmetu.
Descriptors     COMPUTER SIMULATION
LEARNING
MEDICINE