Author/Editor     Bregant, Tina; Levstek, Tatjana
Title     Učenje matematike
Translated title     Learning mathematic
Type     članek
Source     In: Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij : [zbornik referatov] : [conference proceedings] Polhov Gradec : Eduvision
Publication year     2013
Volume     str. 434-438
Language     slv
Abstract     V članku predstavimo nekaj konceptov, ki pomagajo pri spoznavanju matematike že v predšolskem obdobju. Poznavanje količine je ključno za razumevanje abstraktnih matematičnih konceptov. Korakanje po taktu, ploskanje, učenje izštevank, spoznavanje, kdo je večji in kdo manjši, kdo ima več bonbonov, so različne modalnosti, ki vse označujejo količino. Za razumevanje matematike je zelo pomembno, da otroci v vrtcu razvrščajo kamenčke po velikosti, obliki, barvi; zbirajo različne odpadle listke; razvrščajo avtomobilčke v neskončne kolone in zbirajo nalepke. Prelivanje vode in gradnja peščenih gradov sta priljubljeni igri a sta več kot to. Sta tudi spoznavanje količin osnove matematike.
Keywords     aproksimacija količine
primerjanje
preštevanje
aritmetika
matematične kompetence
otroci