Author/Editor     Kalender Smajlović, Sedina; Pivač, Sanela
Title     Učenje študentov zdravstvene nege praktičnih intervencij
Type     članek
Source     In: Zdravstvene stroke in njihov odziv na zdravstvene potrebe družbe: na dokazih podprto in usklajeno delovanje : zbornik predavanj z recenzijo, Bled, 11.-12. junij 2015 : = Proceedings of lectures with peer review, 11th - 12th June 2015, Bled Jesenice : Fakulteta za zdravstvo
Publication year     2015
Volume     str. 175-180
Language     slv
Abstract     Teoretična izhodišča: Učenje praktičnih intervencij zdravstvene nege se na visokošolskih zavodih prične v specialnih učilnicah zdravstvene nege, kjer je poudarjen tehnični aspekt izvedbe z možnostjo vaje. Potreben je inovativni pristop k metodam učenja. Študentom zdravstvene nege je nudena možnost izboljšanja spretnosti za izvedbo intervencij zdravstvene nege. Metode: Pregled strokovne in znanstvene literature je potekal od 24. 2. 2015 do 30. 3. 2015 preko podatkovnih baz Cobiss, s pomočjo kombinacije ključnih besed: učenje intervencij zdravstvene nege. Prejeli smo 2 zadetka, od katerih smo za nadaljnje delo uporabili 1 magistrsko nalogo. Iskali smo tudi v Cinahlu, kjer smo postavili kriterije za dokončni nabor zadetkov, ki so raziskovalni članek, recenzija, izvleček, angleški jezik in leto izdaje (januar 2005 % januar 2015). Uporabili smo 18 člankov, ki so obravnavali tematiko učenja praktičnih intervencij zdravstvene nege. Rezultati: Preko izvedenega pregleda literature smo oblikovali dve glavni kategoriji, ki smo ju poimenovali Učenje zdravstvene nege v specialnih in v simulacijskih učilnicah in Inovativno učenje v zdravstveni negi. Razprava: Tradicionalno obliko poučevanja intervencij zdravstvene nege je potrebno dopolnjevati z inovativnimi pristopi v učenju intervencij zdravstvene nege, ki vključujejo suportivno spletno učenje in učenje z uporabo različnih učnih scenarijev v posebej opremljenih specialnih in simulacijskih učilnicah zdravstvene nege.Background: Teaching practical nursing interventions begins in special nursing classrooms, which emphasize the technical aspect of performance with the possibility of repetition and correction without damage. It is necessary to accede to innovative methods of teaching and to improve the ability to carry out practical nursing interventions. Methods: Professional and scientific literature review was made from 24. 2. 2015 to 30. 3. 2015 through databases Cobiss, using a combination of key words, learning of nursing interventions . We received 2 items, one of which was used for further work and 1 master's thesis. We were looking in Cinahl where we set the requirements for a research paper, book reviews, English and limitations of the year (January 2005 - January 2015). We used the 18 articles that dealt with the topic of learning practical nursing interventions. Results: Through carried out literature review we formed two main categories, which we called Learning in nursing specialty and simulation labs and Innovative learning in nursing care. Discussion: The traditional form of teaching nursing interventions is necessary complement to the innovative approaches of learning practical interventions that include supportive online learning and learning through the use of different learning scenarios in specially equipped classrooms and simulation of special care.
Keywords     zdravstvena nega
visoko šolstvo
klinična praksa